zawieziemy Cię tam gdzie chcesz

Bilety, Płatności i rezerwacja

Jak dokonać rezerwacji ?

Wypełnij formularz rezerwacyjny, wyślij, następnie oczekuj naszego potwierdzenia, w którym znają się wszystkie niezbędne informacje do finalizacji zamówienia.

Czy wcześniejsze wykupienie biletu jest konieczne?

Nie jest konieczne. Jednak warto wcześniej wykupić bilet żeby mieć niższą cenę i zapewnione miejsce. Zakupu on-line należy dokonać do 48h przed planowanym odjazdem.

Czy można dokonać zmiany lub zwrotu zakupionego biletu?

Tak, do 24 godzin przed odjazdem można dokonać jednej, bezpłatnej zmiany. Rezygnacje z biletu realizujemy po potrąceniu kwot operacyjnych.

Czy należy mieć przy sobie wydrukowany bilet?

Tak należy mieć przy sobie wydrukowany bilet lub jego wersję elektroniczną.

Kupiłem bilet on-line, ale nie dostałem potwierdzenia, czy moja rezerwacja jest ważna?

W przypadku braku wiadomości potwierdzającej rezerwację należy sprawdzić katalog SPAM lub skontaktować się z naszym biurem w celu potwierdzenia poprawności zakupu biletu.

W jakiej walucie mogę zapłacić za bilet?

Przyjmujemy płatność w polskich złotówkach i euro.

Czy można kupić bilet bezpośrednio u kierowcy i zapłacić kartą?

Obecnie nie ma takiej możliwości.

Czy mogę zarezerwować bilet przez telefon?

Nie, on-line lub mailowo.

Organizacja Przejazdu

Jak rozpoznam kierowcę po przylocie na lotnisko ?

Na lotnisku kierowca będzie oczekiwał z logo TRANSFERS4U lub imiennym bannerem.

Nie mogę odnaleźć kierowcy na lotnisku ?

Zadzwoń na naszą infolinię, kierowca czeka do 30 minut od rozkładowej godziny lądowania, zanim odjedzie.

W jakim czasie odbierani są pasażerowie jadący na lotnisko?

Odbiory pasażerów z miasta odbywają się z wyprzedzeniem od 3 do 2 godzin przed wylotem. W przypadku transferów prywatnych godzinę odbioru ustala Klient ,natomiast w przypadku transferów łaczonych my

Czy jest możliwy transfer z lub do adresu poza granicami Warszawy ?

Realizacja takiego transferu jest możliwa tylko na zasadach transferu prywatnego, po wcześniejszym uzgodnieniu indywidualnej ceny.

Czy w busie/autobusie można jeść i pic?

Nie

Czy w busie/autobusie jest dostęp do WiFi?

Nie

Czy istnieje możliwość postoju po trasie?

Jedyne postoje to te przewidziane rozkładem jazdy na trasach wycieczkowych.

W jakich przypadkach kierowca może odmówić przewozu?

Każdej osobie naruszającej przepisy, np. osobom nietrzeźwym, wulgarnym, zakłócającym spokój.

Dzieci

Czy zapewnione sa foteliki bezpieczeństwa

Dostępne są: foteliki i podwyższenia. By je zamówić należy wcześniej powiadomić biuro/wpisać w zamówienie. Opcja ta jest dodatkowo płatna.

Czy niemowlęciu lub dziecku przysługuje przewóz bagażu?

tak

Czy dzieci poniżej 15 roku życia mogą podróżować bez opiekuna?

Nie, nie mogą.

CO NAS WYRÓŻNIA