zawieziemy Cię tam gdzie chcesz
Bilety, Płatności i rezerwacja
Jak dokonać rezerwacji ?
Wypełnij formularz rezerwacyjny, wyślij, następnie oczekuj naszego potwierdzenia, w którym znają się wszystkie niezbędne informacje do finalizacji zamówienia.
Czy wcześniejsze wykupienie biletu jest konieczne?
Nie jest konieczne. Jednak warto wcześniej wykupić bilet żeby mieć niższą cenę i zapewnione miejsce. Zakupu on-line należy dokonać do 48h przed planowanym odjazdem.
Czy można dokonać zmiany lub zwrotu zakupionego biletu?
Tak, do 24 godzin przed odjazdem można dokonać jednej, bezpłatnej zmiany. Rezygnacje z biletu realizujemy po potrąceniu kwot operacyjnych.
Czy należy mieć przy sobie wydrukowany bilet?
Tak należy mieć przy sobie wydrukowany bilet lub jego wersję elektroniczną.
Kupiłem bilet on-line, ale nie dostałem potwierdzenia, czy moja rezerwacja jest ważna?
W przypadku braku wiadomości potwierdzającej rezerwację należy sprawdzić katalog SPAM lub skontaktować się z naszym biurem w celu potwierdzenia poprawności zakupu biletu.
W jakiej walucie mogę zapłacić za bilet?
Przyjmujemy płatność w polskich złotówkach i euro.
Czy można kupić bilet bezpośrednio u kierowcy i zapłacić kartą?
Obecnie nie ma takiej możliwości.
Czy mogę zarezerwować bilet przez telefon?
Nie, on-line lub mailowo.
Organizacja Przejazdu
Jak rozpoznam kierowcę po przylocie na lotnisko ?
Na lotnisku kierowca będzie oczekiwał z logo TRANSFERS4U lub imiennym bannerem.
Nie mogę odnaleźć kierowcy na lotnisku ?
Zadzwoń na naszą infolinię, kierowca czeka do 30 minut od rozkładowej godziny lądowania, zanim odjedzie.
W jakim czasie odbierani są pasażerowie jadący na lotnisko?
Odbiory pasażerów z miasta odbywają się z wyprzedzeniem od 3 do 2 godzin przed wylotem. W przypadku transferów prywatnych godzinę odbioru ustala Klient ,natomiast w przypadku transferów łaczonych my
Czy jest możliwy transfer z lub do adresu poza granicami Warszawy ?
Realizacja takiego transferu jest możliwa tylko na zasadach transferu prywatnego, po wcześniejszym uzgodnieniu indywidualnej ceny.
Czy w busie/autobusie można jeść i pic?
Nie
Czy w busie/autobusie jest dostęp do WiFi?
Nie
Czy istnieje możliwość postoju po trasie?
Jedyne postoje to te przewidziane rozkładem jazdy na trasach wycieczkowych.
W jakich przypadkach kierowca może odmówić przewozu?
Każdej osobie naruszającej przepisy, np. osobom nietrzeźwym, wulgarnym, zakłócającym spokój.
Dzieci
Czy zapewnione sa foteliki bezpieczeństwa
Dostępne są: foteliki i podwyższenia. By je zamówić należy wcześniej powiadomić biuro/wpisać w zamówienie. Opcja ta jest dodatkowo płatna.
Czy niemowlęciu lub dziecku przysługuje przewóz bagażu?
tak
Czy dzieci poniżej 15 roku życia mogą podróżować bez opiekuna?
Nie, nie mogą.
CO NAS WYRÓŻNIA
- Punktualność
- Wysokiej jakości obsługa
- Niezawodność